Klacht: Drab in oploskoffie

op 06 september 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Elke week doe ik boodschappen voor een mevrouw. Pas geleden was de koffie gold van Nestlé in de aanbieding bij Dirk en moest ik er gelijk drie nemen.
Vorige week maakte ze er een van open en bij het drinken vond ze de smaak bitterder dan voorheen. Ook zat er onderin drab,soort Turkse koffie. Ze dacht dat het misschien alleen bij deze pot was en maakte er vanochtend nog een open. Hetzelfde euvel. Ze vindt deze echt niet zo lekker en drinkt de laatste slokken niet op vanwege de drab onderin. Ik weet niet of de potten nig retour winkel kunnen nu deze geopend zijn? En wat kan de oorzaak zijn dat de nieuwe potten,ook ander model dus nieuwer deze drab hebben?
Of

Als ik deze mevrouw een antwoord kan geven op de klacht want nieuwe kopen is geen optie als het bij allemaal is.
En maar hopen dat de winkel het geld nog teruggeeft bij geopende potten en zonder bon.....

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fien1951