Klacht: Draadloze router nooit ontvangen!

op 26 maart 2013 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben in december 2012 een klaar 100 abonnement afgesloten bij lijbrandt. Alles behalve de draadloze router is geleverd en werkt naar behoren. Na twee mails waarin ik de vraag heb gesteld waar onze router blijft, geen reactie! Vervolgens ben ik naar de dealer bij ons in de buurt gegaan om mijn klacht te melden. Via heb heb ik het abonnement ook afgesloten.
Vervolgens ben ik daar vandaag(!!!!!) geweest en is mij meegedeeld dat ik de router eind december 2012 aan de deur geweigerd zou hebben!!! Ik weet niet bij wie ze aan de deur zijn geweest maar zeker niet bij mij!!!
Tot nu toe heb ik dus nog steeds geen draadloze router en kan ik hierdoor niet optimaal gebruik maken van mijn abonnement.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht een financiële tegemoetkoming doordat ik niet optimaal gebruik kan maken van internet. Twee maanden gratis ofzo...

En ik eis alsnog met spoed die langverwachte router!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 27 maart 2013 om 15:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw Michels,

U wacht al enige tijd op de bezorging van de router. U heeft gehoord dat de router was geweigerd aan de deur. U wilt graag een vergoeding omdat u de router nog niet heeft ontvangen.

Vergoeding
Wij bieden u geen vergoeding voor het niet ontvangen van de router. Wij hebben de router voor u besteld. Wij zien dat de router niet in uw bezit is. Volgens PostNL omdat de router is geweigerd aan de deur. U heeft gebruik kunnen maken van al onze diensten. De router zorgt ervoor dat u draadloos kunt internetten. Wij zullen hier geen kosten voor vergoeden.

Router
Wij sturen u een nieuwe router toe. Deze ontvangt u doorgaans binnen twee weken thuis. Wij wensen u veel plezier met de router.

Met vriendelijke groet,
Fleur
Lijbrandt Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door G.michels