Klacht: Dossierhouders incasso

op 16 januari 2014 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Gedurende de afhandeling van een incasso maakt Intrum Justitia geen gebruik van dossierhouders. Ik heb omtrent een (onterechte) vordering namens Vodafone inmiddels 5 (vijf) medewerkers van dit bedrijf aan de telefoon gehad en telkens wordt gemeld dat mijn betaling wordt opgeschort en dat mijn dossier bestudeerd wordt. Telkens blijkt mijn bezwaarschrift niet te zijn ontvangen. In mijn beleving een rommelige organisatie waar ondeskundig en / of ongeïnteresseerd personeel werkzaam is. Ondertussen aan belkosten meer geld gespendeerd dan de kncasso behelst

Afhandeling van de incasso door dossierhouders die kennis van zaken hebben en op de hoogte zijn van de met client gemaakte afspraken. Maw professioneel omgaan met cliënten.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 20 januari 2014 om 13:07 geantwoord

Op 20 januari 2014 om nadere gegevens gevraagd. Op basis van de aanwezige informatie is een inhoudelijke reactie niet mogelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Heul jammer