Klacht: Dopje los

op 16 augustus 2017 over Bavaria in de categorie Bier

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bavaria over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bavaria in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bavaria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bavaria

Heeft op 21 augustus 2017 om 16:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

We zijn blij met meldingen die betrekking hebben op de kwaliteit van onze producten. In dit geval hebben we telefonisch contact gehad met de melder om na te kunnen gaan hoe dit eventueel heeft kunnen ontstaan. De kroonkurk heeft waarschijnlijk een tik gehad ergens in het logistiek proces of in de winkel. Om wat meer inzicht te krijgen van het productieproces in onze brouwerij wordt de melder uitgenodigd voor een biertour.

Alle klachten die gemeld zijn door Robbert Kweens