Klacht: Dop sluit niet goed

op 17 oktober 2016 over Grolsch in de categorie Bier

We hebben laatst een kratje Grolsch gekocht en met 4 vrienden hem soldaat willen maken ! Maar na de eerste 4 flesjes was de 2 de ronde een beetje een teleurstelling van de 4 flesjes waren er 2 stuks die niet lekker waren en toen we verder in het krat keken zagen we dat verschillende flesjes minder vol waren dan de andere ( 7 stuks in totaal ) ze smaakte naar water achtig iets dit is de barcode 87167260 Jan 17 G28F07

misschien kan het kratje vergoed worden of een geschenkverpakking met speciale Grolsch biertjes mij doen toe komen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Grolsch over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Grolsch in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Grolsch een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Grolsch

Heeft op 18 oktober 2016 om 08:50 geantwoord

Heeft op 20 oktober 2016 om 09:49 geantwoord

Er is geen oplossing gegeven alleen maar iets waar ik nog meer moeite voor moet doen en nog flesjes uit het krat kwijt ben ook

Bericht van Grolsch

1 maand geleden - Geachte heer Leenders, Vervelend dat u onze reactie niet als oplossing ziet. Om te kunnen achterhalen wat de oorzaak van het probleem is geweest, zal onze kwaliteitsdienst het bier moeten onderzoeken. Uiteraard zullen wij de flessen die wij bij u komen afhalen op een passende wijze vergoeden. Graag horen wij van u of u ons in de gelegenheid stelt om enkele flessen af te halen. met vriendelijke groet Jenny Achterhuis Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Bartleenders1981@