Klacht: doorzakken leren Montel Original banken

op 07 februari 2018 over Montel in de categorie Lederwaren

Banken zakken door, model Montel Original met zogenaamde binnenvering uit 2012 zijn nu al aan het doorzakken. Montel geeft geen oplossing, stuurt je door naar Woonplaza Ijsselstein waar ze origineel gekocht zijn. Woonplaza biedt geen oplossing behalve opnieuw vullen met koudschuim in fabriek, totale rekening 750,- voor de klant, op een nieuwprijs van 1300,-, belachelijk dus. Onvoorstelbaar slechte service en klantbehandeling van zowel Montel als Woonplaza. Geeft te denken of je ooit nog een merkbank koopt, kwaliteit is bedroevend!!!!!

Reparatieprijs niet in verhouding nieuwprijs, tegemoetkoming van Montel geeist, zitcomfort moet toch makkelijk langer meegaan dan 6 jaar!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Bericht van Montel

1 week geleden - Beste heer/mevrouw, Uit uw bericht maak ik op dat u de bank heeft gekocht bij een franchise onderneming van Montèl. De service verloopt dan altijd via het betreffende filiaal. Helaas kan ik u hier niet verder mee van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Julia - Webcare Montèl

Reactie van de melder van de klacht whatthefuck

1 week geleden - Had niet anders verwacht van Montel. Case closed. Wat een malafide organisatie, dat Montel. Nooit meer zaken mee doen.

Alle klachten die gemeld zijn door whatthefuck