Klacht: Doorzakken bank en kale plekken

op 19 september 2016 over Montel in de categorie Lederwaren

wij hebben diverse telefoon gesprekken gevoerd en mails gestuurd met betrekking tot verzakken van de bank en kale plekken .
Na eindeloos gezeur kwam als oplossing dat de bank zou worden hersteld
Echter nu nadat onze bank 3 weken weg is krijgen we een telefoontje dat we de bank niet gerepareerd terug ontvangen ..
Wij waren overeengekomen dat de bank van 3 jaar oud zou worden hersteld , echter Montel doet steeds maar iets .
Hopeloze zaak waarin iwij nu verder stappen zullen ondernemen
Mia en loek Roosekrans

Indien conform afspraak de bank wordt gerepareerd

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Bericht van Montel

2 maanden geleden - Beste heer/mevrouw Roosekrans, Bedankt voor uw bericht. Ik heb het dossier erbij gevonden. Uw bank is door ons opgehaald om in onze eigen werkplaats te herstellen. Echter bleek na beoordeling dat de bank niet in goede staat is onderhouden door u. Wij hebben de bank daarom kosteloos retour geleverd en de enige optie is om nieuwe hoezen te leveren. Indien u gebruik wenst te maken van dit voorstel kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Julia - Webcare Montèl

Reactie van de melder van de klacht Mialoek

2 maanden geleden - Het is werkelijk te gek , bank 3 jaar oud is door Montel afgeschreven , van die 3 jaar hebben wij 2 jaar de bank gebruikt , en na 1 jaar hebben wij al geklaagd , wat voor onderhoud hadden wij moeten doen ? Wij zijn een echtpaar van boven de 65 jaar . Eerst word gesteld dat verzakkingen normaal zijn , het schilferen van de verf wordt niet op gereageerd . Dossier wordt gesloten , maar daarna toch weer in behandeling genomen, da blijkt plotseling de bank totaal versleten en niet te repareren . Voorstel nu het aanbrengen van hoezen tegen een vergoeding van 780 € , wat lost dit dan op ? Zakt de bank dan niet meer door ? Schilfert de verf dan niet meer ? Hoe kan het bestaan dan een Zaak als Montel deze soort inferieure kwaliteit levert en zich vervolgens van alles distantieerd Wij beraden ons op juridische stappen tegen Montel , dit kan niet zo worden afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Mialoek