Klacht: Doorlopende automatische incasso ongevraagd

op 27 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb 1 jan 2016 eenmalig 19,95 betaald wat geincasseerd werd.
Ik heb nergens aangegeven dat het een doorlopende incasso moet worden. Ik ben erachter gekomen dat ze maandelijks 19,95 erafhalen.
Ik stort het terug, maar heb dat 2 maanden over het hoofd gezien:

29-03-2016 Buckaroo Stichting Derdengelden Uitgevoerd -19,95
01-03-2016 Buckaroo Stichting Derdengelden Uitgevoerd -19,95
25-04-2016 Buckaroo Stichting Derdengelden Uitgevoerd -19,95

Die kan ik niet terugboeken.

Ik wil dat ze dit geld terugstorten, want dit is gewoon diefstal.

Danny

Als ze de automatische incasso\'s hebben teruggestort.

Bericht van Huurwoningen.nl

10 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Wanneer u zich inschrijft voor een premium account zijn de eerste 7 dagen gratis. Na deze 7 dagen betaald u €19,95 per 30 dagen tot de uitschrijving zich plaatsvind. Dit word ook vermeld tijdens het inschrijven. U heeft een akkoord gegeven tijdens het inschrijven voor de betalingsverplichting. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 10:22 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij wijzen u graag op onderstaand gedeelte uit onze voorwaarden waarmee u akkoord bent gegaan.

Artikel 4: Duur en beëindiging van de overeenkomst
4.1 De overeenkomst en het daaruit voortvloeiende abonnement wordt aangegaan voor de duur van de contractperiode en kan ingaan op iedere gewenste dag van de maand.
4.2 Tenzij één van de partijen de overeenkomst tijdig opzegt, wordt de overeenkomst steeds stilzwijgend verlengd voor de duur van de contractperiode.
4.3 Opzegging is steeds mogelijk tegen het einde van de geldende contractperiode. Indien woningzoekende voor het einde van de contractperiode opzegt, wordt de overeenkomst beëindigd. Woningzoekende heeft in dat geval geen recht op restitutie van inschrijfgeld voor de resterende dagen van de contractperiode. Bij opzegging dient een termijn van 1 dag in acht te worden genomen.
4.4 Opzegging van uw inschrijving kan eenvoudig direct online. U zult dan niet meer als woningzoekende geregistreerd staan en er zullen geen inschrijvingskosten meer afgeschreven van het door u opgegeven rekeningnummer.
4.5 Voor de 7 dagen gratis periode kan er slechts 1 x per persoon gebruik van gemaakt worden.
Artikel 5: Kosten
5.1 Inschrijven door woningzoekende op Huurwoningen.nl kost € 19,95 per maand (30 dagen). Betaling vindt plaats middels een doorlopende automatische incasso.
Artikel 6: Annuleren
6.1 Na inschrijving geldt de contractperiode van minimaal een maand (30 dagen); U kunt u inschrijving ieder moment online annuleren. U zult dan niet meer als woningzoekende geregistreerd staan in de huurdersdatabank.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door danman123456789