Klacht: Door ziekte kan ik de op,eding nu niet verder volgen en veel klopt er niet

op 01 september 2016 over Scheidegger Opleidingen in de categorie Opleiding

Goede avond,

Ten eerste vind ik dat scheidegger oplichterij is dooR klassikale opleidingen aan te bieden op enorm veel locaties, waarna je bij iedere module word gebeld dat er door ALTIJD te weinig animo is en je keuze hebt uit hooguit vier opties om je lessen te volgen. Vaak is dit op onmogelijke tijden en dagen voor de werkende mensen onder ons. Je word dus gewoon verplicht om via de elaerning je opleiding te doen. Ik heb een klassikale les juist nodig en daarvoor koos ik voor scheidegger. Je kan wel via je mentor op e learning wat vragen maar dan heb je pas de volgende dag antwoord en kun je niet altijd verder.

Ten tweede zit ik nu sinds ander halve maand overspannen thuis en ben nog niet mentaal in staat op mijn case die ik nu 2 x heb uitgesteld af te maken en in te leveren. Daarnaast kan ik ook niet stoppen want je moet gewoon de gehele opleiding gaan betalen. Doordat ik nu thuis zit heb ik bij 1 van mijn 2 banen waar ik op 0 uur basis werk dus geen inkomsten meer en kan ik de opleiding nu niet eens meer betalen.

Daarnaast heb ik bij mijn tweede module heel veel klachten gehad over de mentaliteit en behulpzaamheid van mijn mentor, en ook daar kon niets aan worden gedaan. Door haar toe doen heeft het me toen allemaal 3 x zo veel tijd gekost omdat ze me nogal dwars lag.

Met vriendelijke groet monique

Ik zou tevreden zijn als ik per direct kon stoppen met de opleiding.
En dat het bedrag wat ik voor de laatste 2 modules verrekend worden, en de opgegeven module om te herkansen ook komt te vervallen en niet betaald hoeft te worden.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheidegger Opleidingen over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scheidegger Opleidingen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Moni1985