Klacht: Door verhuizing al 2 maanden abbonnement misgelopen

op 27 mei 2016 over Veronica Magazine in de categorie Magazines

Beste Veronica Magazine,

1 april heb ik via postnl mijn verhuizing doorgegeven, hierbij is mijn straatnaam en huisnummer wel goed doorgekomen, maar heeft postnl blijkbaar mijn oude en nieuwe postcode door elkaar gehaald. En aangezien jullie dan niet iets hebben van, he dit klopt niet? Sturen jullie dus blijkbaar al 2 maanden mijn magazine naar een heel ander adres. Hoewel mijn straatnaam toch echt aangeeft dat het ergens anders is. Nu heb ik hierover contact met jullie opgezocht om als nog het adres goed in jullie systeem te krijgen, alleen krijg ik te horen dat ik naar die 2 maanden gewoon kan fluiten. Ik heb hier netjes voor betaald en zou deze graag als nog willen ontvangen!

Ik zou graag mijn abonnement van 1 jaar met 2 maanden verlengd willen krijgen (waar ik overigens gewoon netjes voor betaald hebt). Mijn straatnaam en huisnummer stonden goed genoteerd.Ik kan er niks aan doen dat dit verkeerd is komen te staan in jullie systeem.

En ik jullie de tijd maar geven omdat ik dacht dat de verwerking zo lang duurde.... en nu krijg ik als oplossing 1 week langer mijn tv gids? ik wil gewoon de 2 maanden die ik mis heb gelopen. Ik heb toch betaald en jullie hebben ook niks geleverd, nou dan vind ik dat meer dan eerlijk

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Veronica Magazine over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Veronica Magazine in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Veronica Magazine een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Veronica Magazine

Heeft op 27 mei 2016 om 16:22 geantwoord

Beste mevrouw Balk,

Erg vervelend dat de verhuizing niet goed is doorgegeven door PostNL en dat u Veronica Magazine bent misgelopen. Echter is dit een fout geweest van PostNL. Wij en de meeste bedrijven in Nederland werken aan de hand van postcode en huisnummer. De straatnaam wordt automatisch opgezocht. Wij hebben de onjuiste postcode en huisnummer doorgekregen en hierdoor is het adres niet goed ingevoerd.

Wij adviseren u om contact op te nemen met PostNL en hier een melding van te maken. Wij bevestigen de adreswijziging ook nog altijd per mail, zodat de klant het na kan kijken. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Groningen90