Klacht: Door Sandd bestelde post wordt regelmatig half in de bus gedaan, waardoor de post nat wordt en in veel gevallen onlleesbaar wordt.

op 07 juni 2016 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De door SANDD bezorgde post wordt regelmatig half in de bus gedaan, waarschijnlijk vanuit het portierraam van een auto.
De post wordt daardoor nat en derhalve onleesbaar. Dit geldt in hoge mate voor de ¨National Geographic¨, die in papier verpakt is.
Maar ook post die in plastic verpakt is blijkt niet waterdicht te zijn. O.a. ¨Arts en Auto¨ en ¨The practical boat owner¨ zijn hierdoor beschadigd.
Graag uw aktie in deze.

Gewenste Oplossing:

Post IN HAAR GEHEEL IN DE BUS DOEN.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 07 juni 2016 om 07:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door zeepunter