Klacht: Door overactieve securetiefuntionaris hebben wij onze vlucht gemist.

op 17 september 2016 over Eindhoven Airport in de categorie Luchthavens

Tijdens securetie check is mijn vriendin Door de marechaussee aangehouden.
Onze spullen werden van de band afgehaald en het duurde enige tijd voor we geholpen werden Door de beambte. Mijn vriendin stond op blote voeten op de koude vloer te wachten.
Bij het scannen van mijn abneuapparaat zij mijn vriendin voor de grap denk je dat er een bom inzit?
Waarop de beambte zei ,wat zegt u.denk je dat er een bom inzit.waarop de beveiliging en marechaussee ons inrekenen en haar in officiële staat van beschuldiging gesteld.
We hebben het vliegtuig gemist en hebben voor 18 SEPTEMBER een nieuwe vlucht moeten boeken.
ook de transfer naar accomodatie in Lanzarote gemist.ook een dag van onze vakantie in duigen.
ik vind dat de beambte te overactief heeft gehandeld en het ( grapje) niet flexibel heeft opgepakt. Bij voorgeleiding officier van justitie en verhaal uitleggend vond deze ook dat dat de beambte te accuraat heeft gehandeld .
ik en mijn vriendin willen schadeloos gesteld worden voor de geleden financiële schade!
Kosten 292 euro ticket
taxi naar accomodatie playa blanca 78 euro
kosten gemiste vakantiedag 175 euro
kosten taxi op en neer naar huis en Rotterdam airport 100 euro.
totaal 645 euro

Kosteloosstelling en gesprek met beambte

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhoven Airport

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhoven Airport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joske_222@hotmail.com