Klacht: Door fout van rijinstructeur Rijschool Amsterdam mocht ik geen praktijk examen afleggen

ydeschaux op 06 mei 2013 over Rijscholen in de categorie Verkeer

Vandaag zou ik om 8 uur mijn praktijkexamen bij het CBR moeten afleggen. Mijn rij-instructeur van Rijschool Amsterdam was echter een L-teken vergeten mee te nemen (wat overigens verplicht is als je les geeft) waardoor ik dus weer naar huis kon. De examinator van het CBR vertelde mij dat ik geen praktijk examen mocht afleggen omdat het L-teken bordje mistte. Ik werd toen weer afgezet bij het station….

Ik heb een pakket van 20 lessen bij RSA te Amsterdam genomen wat een kapitaal heeft gekost. Vanochtend meteen contact opgenomen met de
rijschool en zij zouden er alles aandoen om zo snel mogelijk mijn praktijk examen weer aan te vragen. Eindstand is dat dit pas over 3 weken kan. Ik krijg een les ter compensatie maar hier ga ik niet mee akkoord.

Door de fout van deze rijschool kon ik geen praktijkexamen doen bij het CBR. Ze hebben de volgende praktijkexamen wel aangevraagd, wat op 27 mei plaats zal vinden en daarvoor krijg ik een rijles ter compensatie. Ik ben het hier echter helemaal niet mee eens. Ik wil elke week 2 rijlessen om wel op de hoogte te blijven zoals ik dat immers in de eerste instantie had ingepland. Als ik nu 3 weken niets doe tot het examen zal dat mij natuurlijk niet helpen. Hun gingen niet akkoord met rijlessen ter compensatie van de belachelijke fout van deze rijschool waardoor ik geen praktijk examen kon afleggen.

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rijscholen

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rijscholen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door