Klacht: door een betaling aan huur te verrekenen met eigen vette rekeningen uiteindelijk mijn werkruimte kwijtgeraakt

op 05 september 2016 over Rosmalen Gerechtsdeurwaarders in de categorie Deurwaarders

Hierbij een klacht over van Rosmalen deurwaarders
Dank zij deze deurwaarder ben ik een werkruimte waar ik maar liefst bijna 30 jaar mijn werk heb kunnen doen moeten verlaten.
Ik ben door oplichting van een man die mijn incassozaken zou doen in de problemen gekomen en daar kwamen toen nog werkzaamheden van de gemeente bij van maar liefst 2,5 jaar, waarvoor op geen enkele manier compensatie of hulp gevonden kon worden. De gemeente heeft in deze zaak 10 jaar lang de achterkant van de middelvinger laten zien.
Ik ben daardoor financieel in de problemen gekomen en ongeveer 4 jaar geleden kwam ik voor mijn werkruimte met van Rosmalen in aanraking. Op dat moment hebben ze over een bedrag van 2500 € maar liefst € 1700 in hun zak weten te krijgen. Daarna ging het 6 maanden geleden weer fout omdat ik mijn problemen niet kon overwinnen en op een bedrag van € 2150 hebben ze via de rechtbank een vonnis losgekregen en dat wees mij aan als de man die € 787 moest gaan betalen voor rechtbankkosten. Met hulp van een organisatie hebben wij € 1500 voor huur betaald, maar een poos later kreeg ik van de woningbouw een nieuw bedrag van € 2258 wat open zou staan en dit werd deze keer door een andere deurwaarder via een exploot uitgevaardigd. Daar ik op dat moment niet in Breda was heb ik geen contact opgenomen en werd het omgezet in een dagvaarding. Bij verweer bij de rechtbank ging de rechter volkomen voorbij aan het argument dat van Rosmalen een bedrag van € 1500 voor huurbetaling verrekend had met zijn eigen (flink opgeklopte) kosten, de zaak terug aan de woningbouw had gegeven en ik dus nu met een nieuwe dagvaarding in mijn maag zat. Hij veroordeelde mij tot de kosten, de woningbouw kon het contract ontbinden en deze hebben dat gedaan ook. Uiteindelijk heb ik van de flinke hoeveelheid spullen die er stond een bedrag omgerekend van meer dan € 25.000 aan materialen en spullen kwijt geraakt. Deze deurwaarder deugt niet en knijpt je gewoon leeg om zijn eigen kapitaal te vergroten. Via via kwam ik uit bij right & bright, een stichting ja u raadt het al bij van Rosmalen deurwaarders die vastgelopen ondernemers zou helpen en kwam in aanraking met van der Pluym, die zogenaamd voor deze stichting zou werken maar een mail zond van vanderpluym@rosmalengdw.nl en er van schrok dat ik die mail gekregen heb. Dus zogenaamd willen ze mensen helpen met het oplossen van problemen waar ze ze eerst in helpen door met een hooivork hun bedragen aan je in rekening te brengen en dan gaan ze je waarschijnlijk nog eens leegtrekken met het helpen saneren van je schulden waar ze zelf flink aan mee geholpen hebben deze explosief te laten groeien. Van mij GEEN GOED WOORD meer voor Rosmalen gerechtsdeurwaarders die je totaal leegtrekken en in de problemen helpen (doen trouwens alle deurwaarders vrolijk aan mee (moet toch leuk zijn om kapitalen bij mensen die door wat voor reden ook in de problemen geraakt zijn legaal uit de zak te (mogen; maar mogen en het ook daadwerkelijk doen en iemand die het zwaar heeft letterlijk elke cent die maar te pakken is pakken en hem daardoor steeds dieper in de shit te trekken zijn 2 verschillenden) persen, waardoor deze mensen steeds dieper in de problemen komen. Dank zij van Rosmalen verloor ik eerst de € 1500 betaald voor huur en kreeg ik dus 4 maanden later een nieuwe rechtszaak, omdat er dus door het laten verdwijnen door Rosmalen van die € 1500 geen huur bij de woningbouw was binnengekomen en dit zorgde ervoor dat ik definitief uit mijn werkruimte werd gezet, waarbij ik totaal meer dan € 25000 aan materialen en machines niet mee kon nemen. Mijn bedrijf en mijn werkruimte waar ik meer dan 25 jaar mijn spullen hebben kunnen maken is daardoor geheel ontmanteld en ik zal mijn spullen voortaan door derden moeten laten maken, wat mij aanzienlijk meer kost.
Met dank aan deze boeven!!!!!!!!!. Om hun eigen zak te spekken pakken ze de door jou betaalde huur in, helpen je weerrrr in diepere moeilijkheden en uiteindelijk heeft mij dat mijn werkruimte gekost waar ik bijna 30 jaar zat en waarbij ik een kapitraal aan goederen, machines, neons, lichtbakjes, tshirts en vele, vele andere spullen ben kwijtgeraakt

Mijn verloren bedrag terug van de schade die ik door hun werkwijze heb opgelopen, Ik heb € 1500 betaald die zij met hun eigen (veel te) vette rekeningen hebben verrekend, waardoor mijn € 1500 die ik voor huur aan hen betaald heb niet daarvoor is gebruikt, waardoor de woningbouw geen huur kreeg, ik een nieuwe rechtszaak en met deze voor mij gigantische schadepost tot gevolg. Uiteindelijk heb ik hierdoor mijn werkruimte na meer dan 25 jaar verloren met achterlating van minimaal € 25000 aan werkmateriaal en spullen. Zo werkt dat niet. Als ik met veel moeite met hulp van derden € 1500 betaal voor de huur dient dat niet verrekend te worden met je eigen vette rekeningen, waardoor je bovendien weet dat iemand in de problemen komt omdat de verhuurder de huur niet doorbetaald gekregen heeft. Verdienen deurwaarders niet genoeg met hun werkwijze en moeten ze je kostte wat het kost nog dieper in de problemen helpen???? Eerlijk gezegd. Na enkele jaren met deurwaarders gestoeid te hebben door die oplichting en de havenwerkzaamheden kan ik maar een ding zeggen: Ze gaan letterlijk over lijken als het maar geld binnenbrengt; en of jij kapot gaat (zakelijk, lichamelijk of hoe dan ook), voor een trein loopt of van een dak springt maakt hun NIETSSSS uit schijnbaar. ze trekken je steeds dieper het moeras in waar jij van alles voor probeert er juist uit te komen.

Alle klachten die gemeld zijn door paco12