Klacht: Doen zeker niet wat ze beloven

op 26 juli 2017 over Fonq in de categorie Online Woonwinkels

Vrijdag 21 juli een bestelling geplaatst, product was op voorraad en kon zaterdag geleverd worden, gezien dat we zaterdag niet op kantoor waren besloten we dit dan maar op leverdatum maandag de 24 juli te zetten.
Betaald…. kregen we afgelopen maandagochtend 24 juli een e-mail van FonQ.NL dat door een onvoorzienbare reden de order nog niet was uitgeleverd, vreemd…. hierop hebben we het volgende op de maandag 11.55 uur naar ze gemaild:

Geachte heer, mevrouw,
Wij zijn teleurgesteld dat deze bestelling niet vandaag wordt geleverd.
Eigenlijk zouden we deze zaterdag kunnen krijgen maar hadden deze verzet naar vandaag.
We begrijpen dan ook niet waarom dit dan niet is verstuurd.
Graag ontvang ik van uw een duidelijke reactie waarom dit niet is gedaan.
We hebben jullie inmiddels al betaald, hadden we dat geweten dan konden we ook elders bestellen.
We horen graag wanneer deze bestelling nu daadwerkelijk geleverd gaat worden en hoe u ons tegemoet komt.

Krijgen we dinsdag pas om 13.30 uur een e-mail van FonQ.NL zie hieronder:

Beste,….
Bedankt voor uw bericht.
Er bleek eergisteren helaas een onverwachte druktepiek te zijn geweest, waardoor niet alle bestellingen van gisteren verwerkt heeft kunnen worden.
De bestelling zal naar verwachting vandaag, anders uiterlijk morgen alsnog bezorgd worden.
Onze welgemeende excuses voor de opgelopen vertraging.
Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.
Yannick Bouwman
Medewerker Klantenservice

Nou uiteindelijk wordt het bestelde pas woensdagmiddag de 26 juli geleverd.

Kijk weten we van te voren dat dit het geval was dan hadden we elders besteld.

Erg jammer dat FonQ.NL ons met dit berichtje afdankt… kijk maar eens op de FonQ.NL website een leuk filmpje van hoe goed en betrouwbaar ze zijn.
Wij oordelen hier toch iets anders over.

We hadden gehoopt dat we e.v.t. persoonlijk werden benaderd en aangegeven werd waarom deze levering niet volgens opgaven op tijd is geleverd.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fonq over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Fonq in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fonq een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fonq

Heeft op 27 juli 2017 om 16:50 geantwoord

Beste heer/mevrouw Leenders,

Bedankt voor uw reactie op klacht.nl.

Wij hebben uw overige berichten via andere kanalen ook beantwoord en willen nogmaals benadrukken dat wij de situatie echt vervelend vinden.

Zoals aangegeven zullen wij uw feedback en deze case intern bespreken, zodat dit hopelijk in de toekomst voorkomen kan worden. Hier doen wij uiteraard ons uiterste best voor.

Nogmaals onze excuses voor deze hele ervaring.

fonQ

Heeft op 27 juli 2017 om 17:22 geantwoord

Dit antwoord hadden we ook al gekregen via de e-mail.
Excuses.......... maar geen duidelijk en persoonlijk antwoord gekregen.
Jammer van FonQ

Alle klachten die gemeld zijn door J.T. Kannegiesser