Klacht: Dit kan toch wel iets beter??

Hadjememaar op 23 februari 2021 over GGD in de categorie Zorginstellingen

Mijn vrouw heeft vorige week de uitnodiging voor de coronavaccinatie onvangen (zij is 80 jaar). Gistermiddag (22-02-2021) belde zij op (0800-7070) om een afspraak te maken. Ze moest veel vragen beantwoorden (duurde lang, zei ze) en daarna mocht ze een priklocatie kiezen. Het ADO voetbal stadion of het oude Rode Kruis Juliana Kinder Ziekenhuis. Zij koos voor de dichtstbijzijnde locatie, het Juliana Kinder Ziekenhuis. Toen viel het even stil, en daarna kwam het niet te geloven bericht: Helaas mevrouw, wij kunnen geen afspraak maken voor U, want er is niet genoeg vaccin!! Dat had deze GGD telefonist wel eens even eerder kunnen checken……. Mijn vrouw moest over enkele weken maar weer eens bellen, misschien dan wel genoeg vaccin aanwezig. Op de vraag of zij dan de hele vragenlijst weer af moest werken werd ook positief(?) gereageerd. Zij kan dan weer van voren af aan beginnen. Hoe krijg je het zo georganiseerd, is dit GGD waardig?

Voordat de telefonist ook maar ergens aan begint zou hij/zij moeten (kunnen) checken of er op de (nabije) priklocatie9s) genoeg vaccin aanwezig is. Pas als dat zo is, wordt het zinvol om de uinodiging af te handelen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GGD

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GGD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hadjememaar