Klacht: dit kan echt niet

op 05 februari 2018 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

ik kom nu echt nooit meer na het telefoontje van jullie vandaag echt slechte service bieden jullie .heel heel slecht.
ik doe mijn bestelling kijk ik op de bon een long chicken voor €5.05
ik heb de app daar staat 1.95 normaal hoef ik dit ook nooit te laten zien bij de kassa. kom al zolang bij jullie.
ik ben terug naar binnen gelopen en uitgelegt hoe het zat .
me geld kreeg ik niet terug .
oke ik denk laat die paar euro maar zitten dan .voelde me opgelicht .nog nooit meegemaakt dit maar oke
pak ik hem uit zit er geen kaas op .weer terug gegaan met pijn en moeite kreeg ik eindelijk me geld terug. heb er ook bij gezegd dat ik door de boosheid geen honger meer had .denk nog dalijk spugen ze er nog in omdat ik kom klagen .zo boos was ik . toen ben ik weg gegaan .
vandaag word ik opgebeld met de mededeling dat ik fout ben .dit is egt de laaste keer dat ik bij jullie kom eten .
elke keer is er wat dan geen saus bij de bestelling of de kaas vergeten bij jullie is er altijd wel wat of de patat is koud .
ik weet nu hoe jullie met klanten omgaan .respectloos .
ik hoop dat dit bij het hoofdkantoor terecht komt .ik hoor graag een reactie
Gr Roy Frens

als er wat aan word gedaan en dat je als klant normaal behandeld word.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Burger King

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roy frens