Klacht: Dit bedrijf misleid zijn klanten met neppe producten

Rodneyk86 op 09 november 2017 over Toemen Modelbouw in de categorie Modelbouw

Dit bedrijf misleid zijn klanten met neppe DJI producten, daarnaast heeft het de meest onvriendelijke klantenservice ooit. Bij het product staan de originele DJI productnummers met originele prijzen vermeld op hun website. Na 3 weken te hebben gewacht op een levering kom ik er achter dat ik neppe aliexpress troep heb ontvangen. Daarvoor heb ik middels de mail nog extra gevraagd of ik echt de originele geleverd kreeg, nooit reactie gehad. Op het bijgeleverde factuur worden wel de originele producten + modelnummers genoemd. Gevaarlijk want er wordt op internet vermeld dat door deze exacte propellers drones neerstorten door het breken ervan.

Eenmaal gebeld met de klantenservice verklaard het bedrijf mij voor gek en had ik zelf maar beter onderzoek moeten doen. Ik had volgens de medewerker niet moeten kijken naar de plaatjes, titel of omschrijving. Die zijn volgens hem origineel maar het product niet… huh. De medewerker was brutaal, liet mij niet uitspreken en bood ook geen oplossing of enige excuses aan.

Ik raad iedereen aan deze winkel te vermijden en gewoon verder te kijken.

Ik wordt helaas niet meer tevreden, dat is verpest. Wel eis ik de retour procedure en mijn volledige aankoopbedrag terug inclusief de verzendkosten.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toemen Modelbouw

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toemen Modelbouw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door