Klacht: Disneyland Parijs busreis

op 27 juli 2017 over OAD reizen in de categorie Online Reisbureaus

Beste,

Hierbij wil ik mijn ongenoegen uiten betreft de terugreis met de bus.
Vanaf 21 juli tot en met 24 juli 2017 verbleef ik in het B&B hotel van Disney (partnerhotel). Echter bij vertrek om 15:00 uur dat wij klaar moesten staan, kwamen er 2 meiden die ook in de bus zaten naar ons toe om ons mede te delen dat de bus defect was. Zij hebben dit toevallig van de koffie mevrouw te horen gekregen uit de bus. Echter hebben wij vernomen dat de bus om 11:00 uur al defect was en wij waren hier niet van op de hoogte gesteld wat ik heel kwalijk vind. Overigs waren er mensen van andere hotels ook niet op de hoogte gebracht en stonden daar dan ook geruime tijd te wachten. Uiteindelijk rond 15:15 uur kwam er een monteur die alleen Frans kon spreken en geen Engels of Duits. De monteur heeft 2 accu’s vervangen toen deed van de bus alleen de lichten het maar voor de rest deed de bus niks. Toen bleek dus dat de startmotor kapot was. Monteur gaf aan dat hij met ongeveer 1 uur terug zou zijn. Ter plekken hebben wij met meerdere gasten aan de bus chauffeur gevraagd om een andere oplossing gezien de ruime wachttijd die we daar al stonden te wachten en niet vanaf het begin op de hoogte waren gesteld. Toen gaf de buschauffeur aan dat er een andere bus geregeld werd echter hebben wij hier tot 20:30 op moeten wachten en zelfs ons eigen eten en drinken moeten betalen. Ook bleek dat in het B&B hotel het bonnetjes apparaat stuk was dus dat er geen bonnen uitgedraaid konden worden en heb met contant geld betaald dit bedrag was €20,00. Uiteindelijk startte de Disney bus maar gingen de deuren niet meer dicht. En moesten wij toch genoodzaakt in de vervangende bus. Met een buschauffeur die alleen Frans sprak en geen enkele andere taal, ook slingerde de bus chauffeur enorm en zaten we hutje mutje op elkaar zo krap was het. De gehele bus stonk enorm naar urine en uitwerpsels hier hadden veel mensen last van. De wc in de bus moest je maar doorspoelen met een flesje water. De vervangende bus heeft ons naar Kortrijk gebracht net over de grens om à na bij een rit van 3 uur zonder tussenstop. Daar moesten wij meteen overstappen in de Oad bus en moesten wij 45 minuten rijden naar een andere plek waarvan ik de naam niet meer weet. De helft van de mensen die in de bus zaten moesten overstappen in een andere bus en de andere helft waaronder ik moesten blijven zitten en mochten ook geen benen strekken even buiten of wat dan ook. Uiteindelijk vanaf die plek waar ik de naam niet meer van weet zijn we terug gereden naar Utrecht. Echter dit allemaal zonder tussenstoppen dit is echt mens onvriendelijk! Graag wil ik dan ook dat u de tijd neemt voor deze klacht en wens dan ook een restitutie van het door mij betaalde bedrag voor 2 personen! Hoop dat dit in de toekomst dan ook nooit meer zo zou voorkomen want dit is meest mens onvriendelijke manier van terug reis geweest.

Restitutie van door ons betaalde bedrag 2 personen of zelfde arrangement voor 8 december 2017.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OAD reizen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OAD reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Quinty Ten Brink