Klacht: Discriminerende, bekvechtende, agressieve personeel die onacceptabel gedraag vertoont naar de klant! Action0Leiden Langegracht

op 21 mei 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Personeel van Action in Leiden (ik weet de namen, ga ik ze ook hier straks doorgeven) is verschrikkelijk agressief en vertoont zeer agressieve gedraag en houding en ze zijn erg arrogant ook nog! Zulke gedraag is onacceptabel en respectloos! Schandelijk! Zo erg zich misdragen en zulke gedraag naar de klant toe tonen! Het is toch echt respectloos en onacceptabel dat de personeel van Action durft tegen klant te schreeuwden en met handen naar de klant toe komen en met de klant met zulke agressieve houding te praten! Dat is zeer ongepast! Dat kan echt niet! Ongehoord! Het kan echt niet door de beugel! Schandalig! Zulke mensen hebben echt helemaal geen normen en waarden en wat doen ze tussen andere mensen!

Action moet zich schamen wat voor mensen die in dienst neemt!
Schandalig! Belachelijk!

Als de drie personen mij persoonlijk hun excuus gaan aanbieden, en ook nog waar alle mensen bij zijn., jawel, waar waar bijzijn van andere mensen, dat die zien, hoe kan zich de personeel van Action zich verschrikkelijk misdragen.
Anders doe ik de officieel klacht in.Ik doe altijd wat ik zeg.
Het wordt ook niet mijn eerste keer met aanklagen ik ga echt achteraan!
Discriminatie is niet toegestaan! Art 14 EVRM!
Ik ben persoon van principes, geld speelt geen rol, dat ik naar de Action, ga heeft niets te maken met geld, ik hou van producten van Action, ik ben een vaste klant, en had ik in zeer korte tijd zeker voor meer dan 1000 euro (voor duidelijkheid duizend euro) producten en spullen in Action gekocht.
Maar mij gaat om Mensenrechten en principes, normen en waarden en respect!
Ik ben niet gierig, (ik heb geld! En kan betalen!) dus ik kan 4.000 euro (4 duizend!!!euro) voor de advocaat uitgeven, en dus de beste advocaat betalen!

M.v.g.
Klant die klacht dient tegen de agressieve, klantonvriendelijke personeel van Bedrijf Action in Leiden (filiaal Langegracht).

Ik ben niet als die mensen hier die hun klacht even op klacht.nl zetten, nee, ik ga echt verder en dus achteraan!
Want ik ben een persoon die de klacht gaat indienen bij de rechter!
Ik word niet gediscrimineerd! En als dat gebeurd, nou dan is alleen maar een oplossing, en het is een officieel aanklacht bij de Politie!
Ik klacht niet de personeel, nee hoor, maar de Action zelf! Want die aansprakelijk en verantwoord daarvoor is!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monick