Klacht: discriminatie

op 27 april 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Ik werd het zwembad uitgezet omdat ik een tshirt over de badkleding had vanwege de kou van de airco. Ik heb niet gezwommen of zou gaan zwemmen. Mijn man en kind bleven achter zonder dat ze wisten waar ik heen moest/ging. Zonder communicatie of geld retour. Er was zelfs een kind t zwemmen in der ondergoed. Vorig verblijf zelfs oma\’s met kleding aan en opgerolde broeken aan. Ook jassen en schoenen van mensen staan op de stoelen en kleding ook. Mijn man moest dus met mijn dochter ook het zwembad uit omdat ze niks wisten! Het is een uur rijden om te komen zwemmen bij jullie. Wat een leuke koningsdag moest worden is nu helemaal verspest en zal ook nooit in de toekomst meer komen of jullie aanraden. Tevens heb ik me niet kunnen omkleden ergens en zat ik met een volle blaas die ik nergens kon legen , hier werd geen oplossing gevonden

Als jullie een passende oplossing hadden gevonden, of te laten communiceren met mijn gezin ipv alles eruit duwen in principe

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Heunen