Klacht: Discriminatie!

op 28 februari 2017 over Elysium Sauna Welness in de categorie Beauty & Wellness

Leuke gezellige dag gehad met vriendinnen, totdat de beveiliger tegen sluitingstijd mij boos aankeek terwijl ik mijn schoenen aan deed. Ik zag dat en bood mijn excuses aan dat ik wat aan de trage kant was en bijna klaar was met mijn veters strikken. Tot mijn verbazing en afschuw zegt hij onbeschofte vuile Marokkanen.. Ik kon het eerst niet geloven wat ik hoorde en zei: pardon? Maar de beveiliger liep al weg. Paar seconden later liep hij weer aan de andere kant van de kleedkamer en mompelde hard genoeg, zodat ik hem kon horen: daar heb je toch helemaal niks aan! Ik was zo kwaad, maar hij liep alweer weg. Bij de receptie heb ik aangegeven dat ik een klacht wilde indienen. Mevrouw aan de receptie vertelde mij uiteindelijk na een welles nietes verhaal dat zij dat met elkaar zouden overleggen. Ik vind dit echt niet kunnen! Dit heeft mij erg kwaad gemaakt. Zij hebben niet eens mijn naam genoteerd of wat dan ook om het als een officiële klacht te behandelen. Er kwam niet eens een excuus vanaf. Dit was mijn eerste keer bij elysieum en zeker de laatste keer! Zo kan je niet met je gasten omgaan!

Wanneer ik een excuus krijg van de beveiliger, want het was totaal nergens voor nodig. Ik heb mij aan de huisregels gehouden gedurende mijn verblijf bij elysieum. Ik ken die man niet, ik heb niks tegen die man en zou zeker niet zomaar iemand beledigen, zoals hij heeft gedaan.

Ook wil ik dat de overige personeel beter klachten behandeld en serieus neemt. Ik voelde mij totaal niet serieus genomen en het was niet professioneel.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elysium Sauna Welness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elysium Sauna Welness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yaslas