Klacht: Discount Card Europe – Een spook

op 13 september 2016 over Discount Card Europe in de categorie Creditcards

Wij betalen al jaren aan die club en horen er nooit wat van. Dit keer is er zowel in juli als in augustus lidmaatschapsgeld geïncasseerd door Discount Card Europe. Wij hebben dit direct laten storneren en kregen een dag later al een schrijven van FIAD BV met tot deze niet geïncasseerde lidmaatschapsgelden. Normaal gesproken is lidmaatschapsgeld voor een jaar en vorig jaar juli was de laatste incasso. Blijkbaar zijn de lidmaatschap regels eenzijdig gewijzigd en is de contributie verdubbeld, zonder dit aan de ‘ leden’ te melden. Wij willen daarom ook per direct ons lidmaatschap opzeggen. Overigens zijn wij al een jaar bezig om ons lidmaatschap op te zeggen, helaas zonder resultaat.

Lidmaatschap per direct is opgezegd, excuses voor het dubbel incasseren en stopzetting van het FIAD terreur.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Discount Card Europe

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Discount Card Europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MoniqueKroon