Klacht: Disconnected in de Futties Cup Fifa 16 Ultimate Team

op 04 augustus 2016 over EA Games in de categorie Computer Games

Ik heb deelgenomen aan de Futties cup, een toernooi waar je maar 10 keer aan kunt deelnemen. De eerste keer dat je het toernooi wint ontvang je een futtie Konoplyanka, de tweede keer een futtie Aubameyang en als laatste een futtie Reus. Konoplyanka en Aubameyang heb ik beide gewonnen. In één van mijn deelnames werd ik gedisconnect waardoor ik één keer minder kon meedoen. Gister begon ik aan mijn laatste deelname, stond vervolgens in de finale tegen een tegenstander die mij niets te vertellen had, een wedstrijd die ik 100% zeker gewonnen zou hebben en ik had ook al een voorsprong, en wat denk je? Weer disconnected. Nu kan ik niet meer aan het toernooi deelnemen en kan ik Reus niet meer winnen, volledig buiten mijn schuld om. Heb EA hierover ook gecontacteerd en de enige compensaties die ze mij konden geven waren twee premium gold pakketten en een ”sorry man”. Dit is toch geen compensatie ten opzichte van die 91 futtie Reus? Dit is onacceptabel.

Wanneer ik die futtie Reus krijg, die ik sowieso had gehad als ik niet gedisconnect werd.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Qwerttyy7