Klacht: Direct opgezegd na per abuis aanmaken account, geen reaktie, toch incasso

op 14 mei 2016 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Een hele tijd geleden heb ik per abuis een account aangemaakt in de veronderstelling, dat ik met een ander bedrijf te maken had. Hierbij is geen bevestiging geweest voor automatische incasso, heb de inschrijving ook niet afgemaakt. Heb mijn fout direct doorgegeven via het contactformulier op de site (dit is de enige mogelijkheid voor contact, geen emailadres of telefoonnummer). Hierover heb ik niets meer gehoord, dus aangenomen dat het door is gekomen.
Tot mijn verbazing werd er ineens werd er geld van mijn rekening afgeboekt. Dit heb ik natuurlijk gestorneerd, want dat zou helemaal niet mogelijk moeten zijn zonder bevestiging. Begrijp niet hoe ze dat doen. Vervolgens krijg ik veel later een incassobureau op mijn dak.

Als dit afgesloten kan worden met een bewijs, dat ik niet meer in het bestand voorkom en dat ik niets hoef te betalen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Geronimo123