Klacht: Diploma Prive detective scheidegger is niet erkend

op 01 februari 2014 over Scheidegger Opleidingen in de categorie Opleiding

Scheidegger biedt de opleiding Prive detective aan die afgesloten wordt met een Scheidegger diploma. Dit diploma heeft geen enkele waarde. Je mag hiermee het beroep van Prive detective niet uitoefenen en je krijgt hiermee geen vergunning van het ministerie van justitie. Uitsluitend het diploma dat afgegeven wordt door SVPB is een erkend diploma.

Het duidelijk op de website van scheidegger vermelden van het feit dat uitsluitend de examens basisopleiding particulier onderzoeker, wettelijke kaders particulier onderzoek en onderzoek en rapportage die door SVPB worden afgenomen, leiden tot een erkend diploma.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheidegger Opleidingen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheidegger Opleidingen in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Serious request

3 jaren geleden - Inmiddels heeft een medewerkster van Scheidegger telefonisch contact opgenomen en ons medegedeeld dat de aangeboden opleiding prive detective zal worden aangepast en examinering in de toekomst via Svpb plaats zal gaan vinden. E.e.a. Zou nog ca. 2 maanden duren. Ook de aanpassing op de website zou nog ca. 2 maanden in beslag nemen.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheidegger Opleidingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Serious request