Klacht: digitale krant onbruikbaar

op 18 december 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Uit uw mail reactie blijkt dat ik 10 dec een klacht indiende betreffende de digitale De Telegraaf. Geen enkel bericht is te openen doordat onderstaan verschijnt:
De pagina die u zoekt bestaat niet.
U kunt ervoor kiezen om naar de voorpagina te gaan.
Technische details van deze fout. Weergeven

Tot heden ontving ik verder geen reactie en evenmin is het euvel verholpen!

Hoor graag van u!

mvg: D. Pilkes 3355PL/131

10-12-2017
Beste Dhr. D. Pilkes,
Bedankt voor uw bericht. U kunt binnen circa 3 werkdagen een antwoord verwachten.

Onderstaand vindt u een bevestiging van uw bericht:
Datum: 10 dec 2017
Onderwerp: Ik heb een vraag over Telegraaf-i: de krant op internet
Uw vraag: Als ik een artikel wil openen dan wordt deze geopend gedurenede 1 sec. en danverschijn de mededeling: Wat Jammer ( De pagina die u zoekt bestaat niet. U kunt ervoor kiezen om naar de voorpagina te gaan. Technische details van deze fout. Weergeven Dit is al enige tijd aan de gang. Heb nog een andere optie (ga naar voorpagina) aangeklikt maar daar vond ik het artikel van van Vermeend niet, dus daar had ik ook niets aan. Graag hoor ik van u hoe dit is op te lossen. met vriendelijke groet: D. Pilkes
Abonneeservice

Dit is een automatisch gegenereerd bericht, u kunt hier niet op antwoorden.

Als de digitale krant op de site doet wat hij zou moeten doen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 december 2017 om 11:14 geantwoord

Geachte mevrouw Pilkes

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u nog geen reactie heeft ontvangen op uw melding van 10 december 2017.

Allereerst onze excuses dat wij niet eerder reageerden.

Het probleem dat u schetst is ons bekend. Wij hebben uw vraag doorgestuurd naar onze technische afdeling en deze is op dit moment bezig om een oplossing voor dit probleem te vinden.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Heeft op 23 december 2017 om 10:33 geantwoord

Weet niet of er nog aan wordt gewerkt maar de site is nog steeds onbruikbaar!

mvg: D. Pilkes

Alle klachten die gemeld zijn door Dpilkes