Klacht: Digitaal ontvangst

C.H.Ligt op 14 november 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ik ontvang al dagen geen digitale krant in Portugal.Ik ontvang een foutmelding dat ik geen digitaal abonnement heb.Dat heb ik wel.

Bij ontvangst.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 november 2017 om 15:46 geantwoord

Geachte mijnheer Ligt

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u uw digitale krant niet kunt lezen in Portugal. U krijgt een melding dat u geen digitaal abonnement heeft, terwijl u dat wel heeft.

Begrijpelijk dat het vervelend voor u is om niet dagelijks uw krant te kunnen lezen. Wij helpen u graag verder!

Wij hebben uw account gecontroleerd en hebben ingelogd met uw e-mail adres [email protected] als gebruikersnaam en een test wachtwoord en kregen direct toegang.

Wij adviseren u dan ook om opnieuw in te loggen. Mocht het probleem daarmee niet verholpen zijn adviseren wij u de app te verwijderen en opnieuw op te halen uit de Appstore of Playstore.

Leest u onze krant op uw computer of laptop kunt u het beste de geschiedenis van uw browser wissen.
Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door