Klacht: Digipas

Jos van den Berg op 11 december 2021 over SNS Bank in de categorie Banken

Wij wonen in de Filipijnen, en hebben een nieuwe Digipas aangevraagd 5weken geleden omdat onze soms happert.
Wij hebben ook gevraagd om hem op onze kosten met DHL te verzenden,omdat hij binnen 5 a10 dagen binnen zou zijn. Hier wordt post van Post Nl pas ontvangen na 5a6 maanden Dat hebben wij aangegeven ( laats nog van de Belasting)
Nee zegt SNS wij verzenden alleen met Post Nl. Laat na 10dagen mijn Digipas geblokkerd zijn zo dat ik niet meer op mijn account kom, en geen geld kan overboeken. wij moeten hier electric en water iederen maand betalen heb je niet op de vervaldag 10dagen na men de rekening krijgt niet betaald jammer dan electric afgesloten en water.Men kan toch niet de Digipas blokkeren als men de nieuwe nog niet heeft ontvangen.,dat is toch een zeer slechte service van deze bank.En dat dit nog Je moet telefonish contact opnemen voor TrackTrace nr, er is hellemaal geen Nr.
En bank zaken op mobile is gevaarlijk dus daar doen wij niet aan mee.

Als wij de huidige Digipas die wij nog in bezit hebben weer kunnen gebruiken.
Dan kunnen wij in ieder geval onze rekeningen hier betalen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SNS Bank

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SNS Bank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jos van den Berg