Klacht: dieven!

op 29 juli 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

na aankoop bij action van 12,60 is er 62,60 afgeschreven dus 50 euro te veel. bij terug komst in de winkel wordt er eerst gedaan alsof we liegen maar uiteindelijk worden de beelden en kassa systeem bekeken en krijgen we ons gelijk. Je verwacht dan, aangezien hun in een flits je geld afpakken, je dit netjes cash terug krijgt… maar helaas ze zeggen dat het binnen 5 dagen terug gestort wordt. Natuurlijk zijn we het hier niet mee eens en hebben de klanten service gebeld voor onze klacht. Hun zeggen dat het volgende week woensdag pas opgepakt wordt door hun financiële afdeling en dat het dan de dag erna waarschijnlijk op onze rekening staat.. ze zeggen dat het altijd 14 weken duurt. DIEVEN ZIJN HET. 50 euro is veel geld en hard nodig en ze halen het er af om vervolgens 14 weken later pas terug te geven. Wat een service action!!!! en verwacht maar geen tegemoetkoming van dit bedrijf.. geen begrip of excuus niets! mensen let op je afschriften als je bij action winkelt.. wij doen het niet meer!!!

als we ons geld vandaag nog kunnen ophalen in het filiaal waar ze het er ook afgehaald hebben ... en een excuus!!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daniellr