Klacht: Dienst opgezegd, toch automatisch verlengd

op 21 september 2016 over Kamernet in de categorie Makelaars

Ik heb vorige week mijn abonnement opgezegd bij Kamernet (15 dagen + early bird). Ik werd ook doorverwezen na de pop up dat mijn premium account was opgezegd. Nu kreeg ik vandaag een email dat mijn account toch automatisch is verlengd. Ik kan niet meer terug kijken in de geschiedenis om te bewijzen dat ik daadwerkelijk heb opgezegd. Er is ook nooit een email bevestiging binnengekomen.

De automatische incasso wordt stopgezet (het geld is nog niet geïnd) en mijn abonnement wordt beëindigd. Bovendien zal Kamernet beter met zijn administratie moeten omgaan!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kamernet over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kamernet in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kamernet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kamernet

Heeft op 23 september 2016 om 15:13 geantwoord

Beste Jelle,

Bedankt voor je bericht en goed dat je aangeeft dat het abonnement was stopgezet, maar dat je toch een nieuwe verlenging kreeg. Ik zie helaas geen registratie op het e-mailadres wat je bij de melding hebt geplaatst. Kan je je e-mailadres doorsturen via supportdesk@kamernet.nl zodat ik kan nagaan of je abonnement inmiddels is stopgezet?

Ik hoor het graag van je, dan kan ik dit verder uitzoeken en oplossen.

Fijn weekend!

Irene - Kamernet

Heeft op 24 september 2016 om 14:19 geantwoord

Ik heb een mail verzonden naar de supportdesk.

Bericht van Kamernet

2 maanden geleden - Beste Jelle, Fijn om te horen, wij zullen je verder helpen via de support desk! Berna van Kamernet

Alle klachten die gemeld zijn door jelle333