Klacht: Diefstal van mijn rekening.

op 19 juli 2021 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jaren geleden een abbonement op de telegraaf afgesloten . Nu nog een maandelijkse kostenpost van ruim 11 euro. Tot mijn verbazing de laatste twee maanden is mijn klantnummer gewijzigd en betaal ik 28 euro. Kom er telefonisch niet door en WhatsApp wordt niet beantwoord. Dit kan en mag toch niet.

Gewenste Oplossing:

Geld terug en abbonement direct beëindigen. En persoonlijk contact.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf

Reactie van de melder van de klacht Wieke Wagenaar

5 dagen geleden - Heb antwoord gekregen en wat blijkt Ze zetten het zelf automatisch om omdat ik een zogenaamd aktie tarief had. Na 6 jaar. Ongelooflijk dit. Voor mij nooit weer een hypocriete telegraaf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telegraaf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wieke Wagenaar