Klacht: Diefstal briefgeld door de kiosk medewerker zelf!

op 02 mei 2017 over Kiosk in de categorie Supermarkten

Geachte heer/mevrouw,

Op 18 of 19 april was ik naar Kiosk van Zandvoort aan Zee gegaan om een broodje en drinken te kopen had ik het bij de kassa bij een man medewerker afgerekend, kreeg de wisselgeld terug maar hierna toen ik hem vroeg 10 euro te wisselen voor muntgeld had hij het geld gepakt en ook niet gewisselt. Tegelijkertijd werd ik gebeld van mijn werk omdat het mijn eerste werkdag was. Ik was de volgende dag erheen geweest om mijn 10 euro terug te vragen, maar er stond 2 andere werknemers vrouwelijk allebei. Ik heb de oudere mevrouw aangesproken en verteld eat er mis is gegaan en heb mijn nummer achter gelaten omdt ik door hun baas gebeld zou worden. En dit is niet gebeurd. Ik ben er weer erheen geweest paar dagen geleden, maar werd ik niet geholpen en die oudere mevrouw was heel chagrijnig. Ze had niet met haar baas gepraat aan de telefoon wat ze wel zou doen, maar die mannelijke medewerker die het geld van mij heeft afgepakt. Deze man heeft tegen haar gezegd dat ze toen die dag al had gewisseld maar dit is niet waar omdat ik onderweg in de bus ging berekenen hoeveel ik die dag had uitgegeven. Had 40 euro bij mij contant en 10 euro daarvan die medewerker zonder te wisselen.
Het ergste van allemaal is dat hij het ook nog ontkent gewisseld te hebben plus een werkdag dat ik weet wanneer hij werkt is woensdag. Hij schrok en was paniekerig toen ik hem laatst nog tegen kwam in die kiosk. Ook kunnen jullie altijd via de camera in de winkel beelden terug kijken, want hier is sprake van diefstal. Ik weet zeker als hij niet aangepakt wordt dat hij dit ook bij andere klanten gaat proberen of heeft hij al geprobeerd.

Ik wil dat deze man medewerker van kiosk Zandvoort aan Zee mijn geld teruggeeft.

Ps.

Als jullie willen kan ik foto van deze rare vent maken en naar jullie toesturen, want dit kan echt niet en hij moet aangepakt worden!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiosk

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiosk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arezouu