Klacht: Diefstal

op 07 juli 2016 over COOP in de categorie Supermarkten

Mijn dochter is gisteren in de coop in Nijmegen neerbosch geweest zij is 11 jaar en is door de beveiliging aangehouden omdat ze gestolen had Hij heeft haar moeder gebeld en zij heeft haar opgehaald Mijn dochter was zo overstuur dat ze niet neer tot bedaren kwam Ik Bennie mijn werk gebeld en ben als een speer naar huis gereden Thuis aangekomen was ze nog overstuur en heb geprobeerd om te vragen wat er nu gebeurd is Na een tijdje zij ze dat ze drie ROERSTAAFJES uit de koffie bar had meegenomen en dat ze daar inzettend spijd van had.Natuurlij heb ik haar gezegd dat dit niet de bedoeling was Maar een meisje van 11 jaar die drie ROERSTAAFJES in haar jas doet ???????? Natuurlijk ben ik naar de coop gegaan en dit besproken hij zij dat normaal de politie wordt gebeld en er een winkelverbod wordt opgelegd Zelf werk ik bij de collega en gaan wij daar iets anders mee om ik weet dat dit een inschatting is alleen of deze gied is weet ik ook niet ik hoop op een antwoord van jullie

In overleg

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over COOP

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over COOP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Edwin goudkuil