Mijn Klacht:
Een pakket uit Duitsland werd op 12 januari aangeboden toen ik niet thuis was. Geen bericht ontvangen, omdat de bezorger ervan uitging dat op dit adres nooit iemand aanwezig is behalve op zondag (bespottelijk natuurlijk). Pakket teruggestuurd naar de afzender, zelfs zonder mij in de gelegenheid te stellen het bij een pakketshop op te halen of zo. Vervolgens weigert DHL mij het ten onrechte betaalde bedrag te restitueren. De fout ligt immers geheel bij hun slordige bezorger.
Gewenste Oplossing:
Allen als ik het door mij betaalde bedrag (21,99 euro) terug zal hebben ontvangen met excuses voor het onzinnige gedrag van hun chauffeur. Ik heb meer dan eenmaand langer op het pakket moeten wachten, omdat het pas na ongeveer een aand pas terug was bij de afzender.

