Klacht: deze man is niet eerlijk en telt er bijna standaard € 80 bij.

op 02 mei 2016 over Tandartspraktijk Brandebeemd in de categorie klachtmelden

Deze tandarts is helaas niet eerlijk
ik zou een kies laten trekken die voor € 60 eruit zou gaan (al een dure prijs want in Tilburg zou ik voor dezelfde kies aan de andere zijde € 32,50 moeten betalen (ik heb dit bij de tandarts aldaar 3 keer gevraagd om zeker te weten dat er geen foute prijs was, maar is me tot 3x zo verteld). Terwijl de verdoving werkte maakte hij een foto die ik niet gevraagd had en waar hij niet van zei dat ze maar liefst € 80 zouden kosten. Dit is een rechtszaak geworden en de rechter verklaarde mij schuldig en dat kostte mij maar liefst € 350 aan extra rechtskosten omdat de rechter vond dat de tandarts hart had voor mijn tanden door te kijken of mijn kies nog te redden was. Het argument dat ik 5 minuten in de STOEL gezeten had in afwachting van de werking van de verdoving , dus niet in de wachtkamer zat te wachten en dat hij had moeten vragen of ik die foto wou hebben wimpelde de rechter weg. Ook dat de kies zwarter was als een nacht zonder sterren en maan werd weggewimpeld.
.Via allerlei manieren heeft me dit al ongeveer € 300 gekost en de deurwaarder heeft nog een vordering van meer dan 1200€ op mij
Hoe recht is recht en heeft een tandarts die in 10 minuten € 60 voor een tand kan verdienen zoveel hebzucht in zich dat ie zich nog onrechtmatig € 80 wil toe eigenen. Als hij erover gepraat had was het anders geweest; dan had ik een keuze gehad, maar nergens over praten en daarna het factuurbedrag van € 60 in € 140 veranderen is te gek. DEZE TANDARTS IS NIET EERLIJK!!!
Naast het feit dat hij mij voor de gek gehouden heeft hij de rechtbank nog voorgelogen ook. Het antwoord dat hij aan de rechtbank gaf en waaraan de rechter zijn vonnis ontleende was gelogen. Hij heeft hier dus meineed gepleegd. Ook heeft deze man mij vorig jaar toen ik hem belde over wat hij op mijn bordje gelegd had nogmaals gelogen; hij wist niet eens dat er een rechtszaak tegen mij geweest was en had zijn geld van de famed gewoon ontvangen. Helaas; een man die zoveel verdient dat ik waarschijnlijk in jaren niet bij elkaar verdien moet toch nog even de boel flessen. Dit is trouwens geen uitzondering, want toen hij nog een praktijk had in prinsenbeek stonden ook 2 kritieken met dezelfde strekking op zijn googlepagina. Deze zijn helaas verdwenen doordat hij na verhuizing een nieuwe site heeft geopend en de oude is verdwenen. Jammer dat zo’n vakman de boel moet besodemieteren en jou met de stukken laat zitten. Valt dit ook onder witte boorden criminaliteit!! Hiervan ga ik meer klachten produceren.

De schuld van de deurwaarder is inmiddelskwijtgescholden
wens nu omgaand het bedrag terug wat het mij al gekost heeft (230€) en € 370 vergoeding voor 8 jaar ellende
Heb hem gevraagd € 600 te willen hebben voor een onterechte rechtsgang, 8 jaar deurwaardersellende en de tijd van brieven opstellen etc. Ook hij rekent voor amper 10 minuten in zijn stoel maar liefst € 140, dus wat dat betreft heb ik het nog goedkoop gehouden, want voor mij heeft er beduidend meer tijd ingezeten

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tandartspraktijk Brandebeemd over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door kees ouwelant