Klacht: Dementerende moeder staat onder bewind en kan geen abonnement afsluiten

op 13 januari 2014 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Mijn moeder heeft een brief gehad dat ze is overgestapt van KPN op Premium. Daar kan geen sprake van zijn omdat mijn moeder dement is en onder mijn bewind staat. De overstap per 29 januari kan dus niet doorgaan.

Ik vind de manier van zakendoen van Pretium bijzonder laag bij de gronds.

Graag een excuusbrief en de belofte dat dit niet nogmaals gebeurt. Dit is nl. al de 2e keer!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pretium over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 13 januari 2014 om 14:40 geantwoord

Beste heer Brouwer,

Wij hebben uw opmerkingen over de aanmelding van uw moeder bij Pretium op 11 januari 2014 ontvangen via klacht.nl.
In telefonisch overleg is Pretium samen met u op 13 januari 2014 tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Pretium
Herman

Heeft op 15 januari 2014 om 19:48 geantwoord

Ik ben gebeld door een medewerker van Pretium. Ze zullen mijn moeder niet meer benaderen en de inschrijving ongedaan maken zodat mijn moeder gewoon bij KPN blijft. De klacht is snel, en vriendelijk opgelost. Blijft het feit dat het een vervelende manier van klanten werven is.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Pretium beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door G.J. Brouwer