Klacht: Delta belazerd klanten met internet snelheid

op 05 augustus 2017 over ZeelandNet in de categorie Internetproviders lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enkele jaren geleden ook al een klacht via klacht.nl moten plaatsen om gehoor te krijgen bij zeelandnet/delta
Ik betaal voor 400mbps en structureel lieverd de speed test slechts 85mbps
Het geen amper de helft is van hun goed kopere abonnement
Vervolgens krijg je een verhaal over 90% van de abonnement snelheid
Ik moet wel 100% bande factuur betalen
Overigens adverteren ze met 75 euro maar je moet 77 euro betalen
Dus meer dan 100%

Gewenste Oplossing:

Teruggaaf van de te veel betaalde abonnementsgeld kosten over de afgelopen perioden (2jaar)
En per onmiddellijke ingang terug op de 400mbps zoals in het abbonnement is afgesproken

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZeelandNet over deze klacht.

Bericht van Delta

2 maanden geleden - Beste, Ik wil graag voor u nakijken wat er mis gaat. De snelheid die we beloven zou u bekabeld moeten halen. Met een WiFi verbinding zou u ook een hoge snelheid kunnen halen.Voor tips wil ik u graag verwijzen naar: DELTA.nl/wifi. Zou u mij uw klantnummer en adresgegevens door kunnen geven? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Lale DELTA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ZeelandNet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ZeelandNet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ZeelandNet

Heeft op 04 september 2017 om 08:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Lauffer,

Ik begrijp dat er inmiddels telefonisch contact is geweest met onze klantenservice en zij samen met u tot een oplossing zijn gekomen.
Op basis daarvan vertrouw ik er dan ook op dat hiermee uw klacht is opgelost en zal ik uw melding op klacht.nl sluiten.
Met vriendelijke groet,

Marco Schrier
Supervisor Support Office & MKB Desk
DELTA

Heeft op 06 september 2017 om 21:21 geantwoord

nee
de oplossing was dat er een 400mbits met 15mbits upload verbinding zou komen op 1 sept.
tot op heden zitten we nog steeds onder de 12mbits en 185mbits download

Bericht van ZeelandNet

1 maand geleden - Geachte heer Lauffer, Dat is vervelend om te vernemen, ik zal direct nagaan waarom de omzetting nog geen plaats heeft gevonden, als ik meer informatie heb zal ik dit laten weten. Marco Schrier Supervisor Support Office & MKB Desk DELTA

Alle klachten die gemeld zijn door Christa57