Klacht: Defecte producten en geld niet terug

op 28 april 2020 over Fonq in de categorie Online Woonwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Anderhalve maand geleden heb ik een tuinbankje besteld bij FonQ.
Deze werd met een lichte beschadiging geleverd enig kort daarop omgeruild. Het tweede bankje bleek echter volledig in puin te liggen. Beide bankjes zaten volledig onbeschermd in een grote doos die FonQ met PostNL had verstuurd…
Als ‘service’ zou ik meteen mijn geld terugkrijgen en zou ook dit bankje opgehaald worden. Het bankje is 2,5 week geleden opgehaald, maar mijn geld heb ik nog steeds niet… Tot zo ver die ‘service’ dus.
Afgelopen weekend weer gebeld, ik zou de zelfde dag of anders vandaag door een teamleider gebeld worden en waarom ik mijn geld nog niet had wist de betreffende medewerker ook niet… Ze stuurde een bericht naar ‘de afdeling’ om dit uit te zoeken.
Verder reageert FonQ erg traag en zijn ze amper telefonisch bereikbaar, ze hangen na 10 minuten in de wacht gewoon op…
Niet te geloven.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld zoals beloofd twee weken geleden had gehad was ik wellicht nog licht tevreden geweest. Nu hoop ik dat ze eindelijk eens hun beloften nakomen en dat er contact met me wordt opgenomen door iemand met daadwerkelijke beslissingsbevoegdheid, overzicht en enige empathie.
100% tevreden wordt ik echter nooit meer denk ik...

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fonq in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fonq een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fonq

Heeft op 13 mei 2020 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jelle Tans,

Bedankt voor het plaatsen van uw review en excuses voor de verlate reactie.

Wat vervelend om te horen dat u tot twee keer toe een beschadigd product heeft ontvangen, dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Wij hebben het een en ander voor u nagekeken en wij zien dat u inmiddels contact heeft gehad met een leidinggevende.

Wij gaan ervan uit dat het voor u in orde is. Mocht u nog vragen hebben, stuur dan gerust een e-mail naar [email protected]

Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak en een prettige dag verder gewenst.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Alle klachten die gemeld zijn door jelletans