Klacht: Defecte instax mini camera

op 16 augustus 2016 over Fujifilm in de categorie Fotoservice

Op mijn reis door Australië heb ik mijn instax mini polaroid camera meegenomen, omdat ik graag een aantal polaroid foto’s wilde hebben van mijn avonturen. Ik heb wel geteld 2 foto’s kunnen maken waarna er opeens geen foto’s meer uit mijn camera kwamen. Na gegoogled te heb en waar dit aan zou kunnen liggen moest ik de achterkant openen om een radertje weer recht te zetten zodat de foto’s er weer uit kwamen. Alle 8 nog ongebruikte foto’s kon ik hierdoor dus weggooien.

Nu heb ik een nieuw rolletje en heb ik 1 foto gemaakt, en nu gebeurt hetzelfde. Ik blijf geld uitgeven, en krijg per pakje maar 2 foto’s. Het worden zo wel erg dure polaroids, dus ik baal hier enorm van. Niet alleen de kosten, ook de momenten die ik vast wilde leggen komen nooit meer terug.

Wanneer Fujifilm op zijn minst mijn twee 'verloren' pakjes vergoed en mij nog iets extra's biedt als verzachting van mijn verloren momenten, ben ik tevreden. Wanneer mijn camera nogmaals faalt klop ik nog een keer aan en verwacht ik een nieuwe camera.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fujifilm

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fujifilm nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roebykrenn