Klacht: Defect usb poort medion arezer game pc

DominicRomanHartman op 30 december 2019 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Hallo ik heb al een lange tijd deze laptop in gebruik En altijd heel voorzichtig mee geweest en nu zijn alle usb poorten defect ik heb er na laten kijken bij een computer center en die hebben eerst gekeken naar de software maar daar zat alles goed en hij heeft daarna nog een dag nagekeken op de onderdelen en die zijn niet meer goed de usb 2.0 is los van de moederbord en de usb 3.0 zit vast op de moederbord die zijn defect de poorten niet maar de controler van de usb poorten het is een heel goed laptop maar zonder usb kan ik niet zo veel meer doen en hij is ook al 2 jaar oud en heel voorzichtig mee geweest hier wil ik graag een oplossing voor hebben

dat er na word gekeken en gemaakt kan worden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medion over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Medion

Heeft op 30 december 2019 om 12:08 geantwoord

Geachte heer,

Wij hebben u telefonisch gesproken en zijn tot een oplossing gekomen. Wij kunnen u enkel een reparatie aanbieden voor het herstellen van de defecte usb poorten. Voor het aanmelden van de reparatie kunt u op de retour ontvangen e-mail reageren. Wij zullen u dan een voucher toezenden voor het retourneren van uw notebook.

Medion Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door DominicRomanHartman