Klacht: Defect toetsenbord van pc

op 16 augustus 2017 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer mevrouw

Ik heb op 11_07_2017 een tablet pc , op 12_7_2017 een pc md8300 en op 25_7_2017 een led monitor md 20491 gekocht bij de Aldi in Venray.
Toen bleek dat het toetsenbord van de pc verschillende toetsen had die het niet deden en het toetsenbord van mijn oude Medion de verkeerde aansluit stekker had, heb ik met Medion in Panningen gebeld . Die hebben een sticker door gemaild zodat ik het kon opsturen.
Zijn nu een week verder en heb gisteren met Medion in Panningen gebeld die zeiden dat ze er niets aan konden doen en ik nog maar effe moest afwachten.
Kan al een week niet op mijn pc en dat is niet fijn , denk aan internet bankieren en mailen .

Vind het een slechte zaak van Medion, en hoop dat het snel opgelost wordt

Gewenste Oplossing:

Als ik zo snel mogelijk mijn pc kan gebruiken

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medion over deze klacht.

Bericht van Medion

4 maanden geleden - Dit is inderdaad vervelend. Wij zien dat er momenteel een Toetsenbord gereed is gezet voor verzending deze zal z.s.m. na u verstuurd worden u gaat ook een bericht via email ontvangen als deze onderweg is.

Alle klachten die gemeld zijn door Ton Kessels