Klacht: Defect toestel ontvangen, geen vervangend toestel

op 17 september 2016 over Sony Xperia in de categorie Electronica - GSM

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin augustus heb ik mijn telefoon naar de reperatieservice van Sony Xperia gestuurd. De telefoon had waterschade op vakantie opgelopen tijdens een regenbui, de telefoon heeft de hoogste IP waterdichtheid waarde die er is. De Sony Xperia Z5 Compact is meegenomen in de reperaties waarna het meer dan een maand heeft geduurd voordat ik hem terug had. Nu, 2 weken verder laadt de telefoon niet meer op, al mijn werk wat ik erop heb staan zal wederom verloren gaan.

Ik heb de Sony Xperia Helpdesk gesproken en zij willen opnieuw de reparatie procedure starten voor dit toestel. Een defect toestel dat zij mij hebben opgestuurd en ze willen geen vervangend toestel leveren. Tevens, om een klacht bij hun in te dienen moet het toestel maar liefst 4 keer kapot gaan..

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht een vervangend toestel van Sony Xperia voor de gedurende tijd dat ze met reparaties bezig zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sony Xperia over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door liesbethtruijen