Klacht: defect en geen service

op 27 mei 2020 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

14 april een ligfiets besteld
19 april j.l. een klacht in gediend van wegen een 2 defecten aan de ligfiets.
22 april weer contact gehad met klantendienst, antwoord zullen we doorgeven.
30 april zou er een update worden gedaan naar de service afdeling.
Ook werd er gezegd via de mail dat we z.s.m. iets van hun zullen horen.
12 mei weer een mail gestuurd en gevraagd om een antwoord.

Op 19 mei werd er beloofd dat ze het naar de service afd. zouden sturen.
Heb zelf het idee dat ik van het kastje naar de muur word gezonden.

Dit komt bij mij niet betrouwbaar over.
Ze hadden op 19 april al een schrijven per mail met een foto kopie met nummers van het defect.
Dit is voor ons de eerste en de laatste bestelling als er geen meer service bij dit bedrijf is.
De ligfiets zat in een beschadigde doos.
Het gaf de indruk dat dit een winkel dochter is. (Oud product.hier had den wij niet om gevraagd.)

Gewenste Oplossing:

We zijn niet eerder tevreden als het defect is op gelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITEK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 19ITEK51