Klacht: Defect artikel

op 29 juni 2021 over Exclucig in de categorie Internetshops - Tabak

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

12 april heb ik een justfog smoker besteld. Na een maand deed deze niks meer en heb ik contact gezocht met Exclucig. Na herhaaldelijk bellen werd er telkens niet opgenomen. Ik heb een mail gestuurd op 27 mei 2021. Geen reactie ontvangen. Ik heb een nieuwe mail gestuurd op 24 juni 2021. Nog altijd geen reactie.

Ik heb garantie op het product en wens daar gebruik van te maken. Toen de vape kapot ging heb ik direct een nieuwe besteld zodat ik wel kon roken. Voor de defecte wens ik mijn geld terug te krijgen. Of in ieder geval een gelijkwaardige vergoeding.

Maar het bedrijf reageert nergens op. Niet op de telefoon en niet op mails.

Inmiddels zijn we al weer lange tijd bezig met deze klacht en ik wens dan ook voor vrijdag 2 juli 2021, bericht terug te ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug van het defecte artikel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Exclucig

Reactie van de melder van de klacht Charlotte van dijke

4 weken geleden - Inmiddels heeft het bedrijf contact met mij opgenomen en zijn ze met een keurig voorstel gekomen om het op te lossen! Ik ben weer tevreden :)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Exclucig nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Charlotte van dijke