Klacht: Declaratie (gedeeltelijk) niet ontvangen

op 19 juli 2017 over Payroll Select in de categorie Financieel Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een netto declaratie gedaan van 43.14 maar helaas kwam deze niet. Na contact kreeg ik ineens 8.20 op mijn rekening. dit was niet goed dus ik heb nogmaals contact gelegd. hierin gaven zij mij aan dat ik alsnog het restant zou krijgen.
Vervolgens krijg ik 21,44 op mijn rekening. Dit is dus alsnog niet voldoende. Zij blijven erbij dat nu alles uitgekeerd zou moeten zijn waar ik het dus absoluut niet mee eens ben

Gewenste Oplossing:

Dat zij kunnen bewijzen in een gespecificeerd bericht tussen ontvangen salaris en declaratie dat ik het heb ontvangen en dat het verschil daadwerkelijk uitgekeerd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Payroll Select over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Payroll Select in behandeling genomen

Bericht van Payroll Select

3 maanden geleden - Beste Ronald, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met onze dienstverlening. We nemen je klacht in behandeling en nemen contact met je op om samen tot en oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Payroll Select

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Payroll Select een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Payroll Select

Heeft op 21 juli 2017 om 17:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ronald,

Naar aanleiding van je klacht is er een correctie doorgevoerd. Wij zullen contact met je opnemen om te vragen of alles naar tevredenheid is afgehandeld.

Indien je nog vragen hebt, vernemen we het uiteraard graag.

Wij wensen je een fijn weekend toe.

Met vriendelijke groet,
Team Payroll Select

Alle klachten die gemeld zijn door Spiekertien