Klacht: De Vriendenloterij betaald geen portokosten volgens Postnl?

op 19 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Postnl bakt ze helemaal bruin, voor de zoveelste keer ontvang ik een maning tot betalen van portokosten, geval wil dat De Vriendenloterij me een tijd geleden een mailing gestuurd heeft zoals naar vele tienduizenden andere nederlanders met mij, echter nu beweerd Postnl dat De Vriendenloterij deze mailings in een gewone straat brievenbus gestopt zou hebben en niet zoals gebruikelijk naar de zakelijke balie van Postnl gebracht zou hebben.
Dit is je reinste kolder, ik denk eerder dat de voor mij bestemde brief weer eens verkeerd afgeleverd is en de verkeerde ontvanger van MIJN post deze vervolgens in een straatbrievenbuus heeft gedumpt, net zoals ik hier inmiddels weer tientallen brieven heb liggen welke ik ontvangen heb in de afgelopen weken die niet voor mij bestemd zijn maar wel door Postnl in mijn brievenbus gedumpt zijn, ik heb deze niet aan mij geadresseerde post nu verzameld om hier mee naar de media stappen.daar zitten nota bene ook bankafschriften en schrijven van verzekeringen bij.
Nu verwacht Postnl in mijn bovenstaande geval dat ik het even ga uitvechten met De Vriendenloterij. wat denkt Postnl wel.
Het lijkt me beter dat Postnl de bezorgers onderwerpt aan een lees en ogentest plus bijscholing hoe ordentelijk post te bezorgen.
ik ben hier vandaag al weer vele uren mee bezig en ben het onderhand behoorlijk zat om de fouten van Postnl te moeten corrigeren.
En als jullie die 2.50 euro aan porto willen hebben dan gaan jullie die zelf maar bij De Vriendenloterij halen, die zijn tenslotte de verzender.
En anders maak er anders maar een zaak van. dan zal hopelijk duidelijk worden dat De vriendenloterij hun mailings niet in straatbrievenbussen stopt zoals postnl beweerd.

mij niet langer lastigvallen met die onzin.

Alle klachten die gemeld zijn door antisoon