Klacht: De telefoon huawei p9 doet sinds kort van alles uit zichzelf!

op 20 augustus 2017 over Huawei in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb rond semptember vorig jaar een nieuwe huawei mobiel gekocht. In de eerste instantie deed hij het prima tot hij op een dag een keer viel. Hiebij wou het scherm niet meer werken, wel hoorde ik als de telefoon uit en aan ging. Ik hb na 3 maanden eindelijk mijn beeld laten repareren. Na de 3de dag van gebruik begon de telefoon van alles uit zichzelf te doen. inmiddels kan ik niks meer doen op de telefoon zonder dat hij van zelf van alles gaat aanklikken en veranderen. Dit is uiteraad heel erg hinnderlijk. Graag zou ik hiervoor een oplossing krijgen want ik kan zo mijn mobiel van een jaar beter weggooien.

Ik zou graag een complete reparatie ontvangen, of een nieuwe mobiel. Ik kan hem nu namijlijk net zo goed weggooien. Dit is geen manier waarop ik huawei zou willen promoten, want de telefoon doet van alles wat ik niet wil.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huawei

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huawei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nigel05