Klacht: De onbeschoftheid van medewerkers

op 03 oktober 2017 over Ista in de categorie Installatiebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ista heeft een fout gemaakt door de automatische incasso maar gedeeltelijk te gebruiken, probeer het maar eens uit te leggen aan de afdeling debicasso. Uitpraten is onmogelijk, Ista maakt immers geen fouten (!) Het gesprek wordt afgebroken door Isa wegens `boosheid` . Contact is , ook via mail, niet meer mogelijk. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat…

Gewenste Oplossing:

Een normaal contact te hebben waarbij een uitleg en oplossing bespreekbaar zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ista over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ista in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ista een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ista

Heeft op 20 oktober 2017 om 15:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door L.W.A. van den Akker