Klacht: De onbeschoftheid van medewerkers

op 03 oktober 2017 over Ista in de categorie Installatiebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ista heeft een fout gemaakt door de automatische incasso maar gedeeltelijk te gebruiken, probeer het maar eens uit te leggen aan de afdeling debicasso. Uitpraten is onmogelijk, Ista maakt immers geen fouten (!) Het gesprek wordt afgebroken door Isa wegens `boosheid` . Contact is , ook via mail, niet meer mogelijk. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat…

Gewenste Oplossing:

Een normaal contact te hebben waarbij een uitleg en oplossing bespreekbaar zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ista over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Ista in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door L.W.A. van den Akker