Klacht: De administratie is erg slecht op orde

op 26 maart 2013 over Prins en Prinsesjes in de categorie Gastouder bureau

Ik ben een gastouder van gob prinsen en prinsessen wat nu gob Lief heet. In eerste instantie liep alles goed maar na dat ik inmiddels al meerdere maanden achter elkaar te laat betaald krijg en dit ook steeds aan gegeven heb ben ik inmiddels erg ontevreden over hun manier van communiceren. er komt steeds excuus maar de volgende maand is het weer het zelfde liedje. mijn vraag ouder moet zelf achter haar rekeningen aan en als ze dan betaald heeft staat het geld veel te lang op de rekening van het gastouderbureau.
Het is geen duur gastouder bureau maar ook niet erg professioneel. Ook heb ik na 1,5 jaar voor hen gewerkt te hebben nog nooit een evaluatie gehad wat wettelijk wel verplicht is binnen een jaar. Ik hoop dat dit verbeterd anders stap ik over naar een ander bureau.

In de eerste plaats zou de communicatie een stuk beter moeten. Ik verwacht binnen 2 dagen een reactie op mijn mail. (zelf geven ze aan dat zij dit binnen 24 uur doen maar dat is niet zo) En verder verwacht ik van hen duidelijke oplossingen en dat zij er garand voor staan dat die ook uitgevoerd worden zodat ik niet steeds met de zelfde problemen geconfronteerd wordt.Ik verwacht dat mijn vraagouder binnen 5 dagen een rekening krijgt van de uren die ik gewerkt heb en dat als zij die betaald heeft het gastouderbureau dit ook weer binnen 5 dagen aan mij uit betaald.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prins en Prinsesjes

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prins en Prinsesjes nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door okuiperij